Aynı şey benim başımdanda geçti ama ben birdaha mesaj atmadım çünkü o son mesajı sayesinde herşeyi bitirdi. Şuan 3. sene biticek sanırım. Ayrıldıktan 2 sene sonra bikere facede ekledi beni daha yeni yeni unutmuştum çok heyecanlanmıştım eklediğini görünce bende yazayım dedim o ekleme büyüklüğünü gösterdi diye öyle normal bi hal hatır sorma geçti aramızda okadar bidahada gerisi gelmedi. Kaderinde ne varsa o oluyor hocam ama kaderim bu diyipte oturup salmayacan kendini başından öyle şeyler geçer ki onu sevdiğini bi anda unutursun bunu aklından çıkarma umarım biraz rahatlatmışımdır seni.