• 18-01-2026, 11:01:11
    #1
    Merhaba, yaklaşık 10 gün önce youtube kanalım şartları tamamladığı için adsense başvurusu yaptım eşimin adına ilk kez, ama sonuç bu. Ne yapmam gerek itiraz etmeyi düşünmüyorum bir sonuç çıkacağı ihtimali bile görmüyorum.
    Bu hesabı silsem yeni bir onaylı yt adsense alsam ordan devam etsemmi ? Kafam allak bullak






  • 18-01-2026, 11:03:19
    #2
    merhaba hocam bu illet bir sorun o adsense düzelmeden bağladığınız kanalın para kazanma özelliğini kullanamazsınız başka adsense hesabına da bağlayamazsınız
  • 18-01-2026, 11:04:33
    #3
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam bu illet bir sorun o adsense düzelmeden bağladığınız kanalın para kazanma özelliğini kullanamazsınız başka adsense hesabına da bağlayamazsınız
    hocam deme öyle , başka hesap bağlayamazmıyım ?
    adsense hesabını komple maili silsem boşa düşmez mi ki kanal ?
  • 18-01-2026, 11:05:20
    #4
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam deme öyle , başka hesap bağlayamazmıyım ?
    bağlanmaz hocam 250k aboneli aylık10 bin tl kazndıran kanalım böyle çöp oldu gitti
  • 18-01-2026, 11:12:34
    #5
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Kanal çöp olmuş geçmiş olsun. Adsansenin açılacağını sanmıyorum
  • 18-01-2026, 11:22:53
    #6
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağlanmaz hocam 250k aboneli aylık10 bin tl kazndıran kanalım böyle çöp oldu gitti
    10 olsa keşke hocam bugün pk açık olsa ort 80 - 120 bin geliri vardı. Çok saçma ya resmen kanalı hiç ediyor, bağlatmıyor başka hesaba
  • 18-01-2026, 11:24:28
    #7
    sakıncası yoksa , içerik tam özgün bir içerik mi hocam ?
  • 18-01-2026, 11:24:50
    #8
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanal çöp olmuş geçmiş olsun. Adsansenin açılacağını sanmıyorum
    itiraz bile etmedim o yüzden hiç sanmıyorum bende ama etsem ne kaybederim onuda düşünmüyor değilim
  • 18-01-2026, 11:29:21
    #9
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itiraz bile etmedim o yüzden hiç sanmıyorum bende ama etsem ne kaybederim onuda düşünmüyor değilim
    şansını dene hocam bişey kaybetmezsin ama adsanse çok katı bir kere kapandımı açmıyolar