Merhaba, yaklaşık 10 gün önce youtube kanalım şartları tamamladığı için adsense başvurusu yaptım eşimin adına ilk kez, ama sonuç bu. Ne yapmam gerek itiraz etmeyi düşünmüyorum bir sonuç çıkacağı ihtimali bile görmüyorum.
Bu hesabı silsem yeni bir onaylı yt adsense alsam ordan devam etsemmi ? Kafam allak bullak