BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanal çöp olmuş geçmiş olsun. Adsansenin açılacağını sanmıyorum
itiraz bile etmedim o yüzden hiç sanmıyorum bende ama etsem ne kaybederim onuda düşünmüyor değilim