Dostlar, abim bir süre önce bir kanal açtı. Çok iyi bir resim yeteneği var zaten Marmara Üniversitesini ikinci olarak
bitirdi. Baya sergiler vs düzenledi. Şimdi de bir kanal açmış ve haftada 3 video atıyor. Sizden ricam abone olur musunuz?
En azından biraz daha teşvik etmiş oluruz kendisini. Böyle bir konu açmak doğru değil biliyorum lakin kendisinin bir tık
morale ihtiyacı var. Konu yasak ise kaldırılabilir. Şimdiden tüm hocalarıma teşekkürler!
Bu İnşaat İşçisi Atanamayan Bir Öğretmen!
https://youtu.be/OSa1t3FLZ94?si=jGC0z4Mh6j5O_Q-Q
Abimin YouTube Kanalı!
5
●264
- 13-10-2025, 18:50:46Hocam başarılar ama yanlış anlamayın bir youtube kanalını öldüren sebeplerden birisi bu birilerini abone yaptırmak. Bu kişiler videoları daha sonra izlemeyecek ya da 2-3 saniye bakıp kaçacak algoritma çökecek. Abiniz düzenli olarak videolar paylaşsa ve bu çizdiklerini mutlaka boyasa çok etkili olacağını düşünüyorum büyümesinde
- 13-10-2025, 18:56:18hocam popüler konulara yoğunlaşın , hatta kanalı yabancı dile çevirip dünya çapındaki ünlülerin portrelerini çizin örneğin siyasi isimler , takımların efsane oyuncuları , dönemin ünlü futbolcuları , basketbolcuları , film , dizi yıldızları vs vs bu liste uzar gider . sınırsız içerik + özgünlük + sıfır kapanma riski .