Dostlar, abim bir süre önce bir kanal açtı. Çok iyi bir resim yeteneği var zaten Marmara Üniversitesini ikinci olarak
bitirdi. Baya sergiler vs düzenledi. Şimdi de bir kanal açmış ve haftada 3 video atıyor. Sizden ricam abone olur musunuz?
En azından biraz daha teşvik etmiş oluruz kendisini. Böyle bir konu açmak doğru değil biliyorum lakin kendisinin bir tık
morale ihtiyacı var. Konu yasak ise kaldırılabilir. Şimdiden tüm hocalarıma teşekkürler!
Bu İnşaat İşçisi Atanamayan Bir Öğretmen!
https://youtu.be/OSa1t3FLZ94?si=jGC0z4Mh6j5O_Q-Q