If (gerçek){
//İzlenme servisi kendisi sürekli kullanır.
}else{
//...
} Youtube de 20 bin tl çekildi
56
●2.358
- 05-06-2021, 09:01:19arkadaşın sattığımı iddia ettiği film sitesi kendi emeğim ve alın terim ile ortaya çıkan bir şeydir, içerik olarakta telifsiz videolar barınmaktaydı. sonrasında satmaktan da vazgeçtim komple kapattım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lan telifsiz film mi var, r10 çoluk çocuk kontenjanından kaydolmuş. Bir de üşenmeden uzun uzun kendini açıklamış. Yav he He Hee. - 05-06-2021, 10:09:17Film ve dizi siteleri açmışsınız hem de birden çok. Resim bile kullanmanız teliftir kul hakkıdır. Teklif gelmeyince kimseye satamayınca satmaktan vazgeçerek kapatmışsınız. Muhtemelen başınızın belaya girmesinden korktunuz. Malum davanın biri açılıp öteki kapanıyor sektörde. Bu yaptığınız haramdır. Hele ki başkasına satmanız onuda bu dipsiz günah havuzuna atmaya çalışmanız kabul edilemez.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir diğer ve çok önemli konuda. 5 sene önce olan borcunu ödemeye kalkmak nedir? Çok şükür hayatımda borcu ödeyebileceksem aldım. Hele ki 5 yıl ödeyemediğim borcum olmadı. Zaten onun adı da borç olmaktan çıkar. Hadi aldım ödeyemedim oldu insanlık hali o kişinin seceresini ezberlerim dönem dönem de arar bak kardeş benim sana borcum var ben farkındayım derim. Neyse hocam bu forumda çok gördüm ona haram buna haram yazanları. Hiçbiri de beni yanıltmadı. Öncelikle kendi günahkar hayatlarımıza odaklanalım. - 05-06-2021, 12:50:59300 dolar bakiyeli google hesabı almak helal mi google bunu ister mi? " https://www.r10.net/site-satisi/2616...i-satista.html " burada dizi sitesi satıyormussunuz bu da mı helal? dizileri de telifsizdir heralde cok var cünkü değil mi benim dizimi yayınlayın bana para gelmese de olur keyif için yapıyorum diyenlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istediğinizi yapın ona hiçbir sözüm yok ama bu herşeye o helaldir aa o bende yoksa o haram mantığına girmeyin bayılıyorum böyle takılanlara
yazık
istediğinizi yapın ona hiçbir sözüm yok ama bu herşeye o helaldir aa o bende yoksa o haram mantığına girmeyin bayılıyorum böyle takılanlara