Selam arkadaşlar
YouTube de pk açmak için kendi yüzümüz ile video atmak zorunlu mu ?
4yillik hesap mı iyi 1 yıllık hesap mı ?
Çocuk paylaşımı yapıyorum ama pk açmak için yüz lazım diye duydum ama emin olmak istedim .
Ve çizgi film karakterleri ile video paylaşmak telif yememe sebep olur mu?
YouTube pk hakkında
11
●278
- 11-03-2021, 20:46:06evet kendi yüzünüz ile video atmak zorunlu.renklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2021, 07:58:24Değil diyenler de var ben alamadımwebkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama çizgi film karakterleri mesela Momo ile renk öğrenmek vb. Şeyler telif yedirmez mihex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum hocam tipe bakıyor demedim ama pk açmak için yeni bir kural gelmiş dediler ondan sordumtunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimden geldi hocamsarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.ilyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-11-2021, 08:44:40Para kazanması açık demekrizawebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazanma politikalarını okuyun