Selam arkadaşlar
YouTube de pk açmak için kendi yüzümüz ile video atmak zorunlu mu ?
4yillik hesap mı iyi 1 yıllık hesap mı ?
Çocuk paylaşımı yapıyorum ama pk açmak için yüz lazım diye duydum ama emin olmak istedim .
Ve çizgi film karakterleri ile video paylaşmak telif yememe sebep olur mu?