• 07-07-2020, 12:29:31
    #1
    Arkadaşlar Merhaba, Geçen sene bu zamanlarda bir heves edip eşimle birlikte bir kanal açmıştık uzun uğraşlar kavgalar tartışmalar sonucu bu hale getirdik 😁 fikir ayrılıkları.. 740 Abone bulunmakta şu an sene dolduktan sonra gereksinimi tekrar karşılamak gerekiyor diye biliyorum. 2 ay sonra evlat sahibi olacağım o zaman devam etme şansımız da olacak. Sizlerin yardımlarınızı ( Abone olmanızı ) bekliyorum. Teşekkürler

    https://youtu.be/bwaMVpwwSc4


    https://www.youtube.com/channel/UCqS...EFyYlNtVvr_ogg
  • 07-07-2020, 12:42:17
    #2
    abonenin sene ile alakası yok . saat 1 senede olacak
  • 07-07-2020, 12:45:13
    #3
    SonGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abonenin sene ile alakası yok . saat 1 senede olacak
    3,500 saat falan olması lazımdı o zaman azcık da izleyin ne diyeyim 😁ben ikisi de sene dolmadam tamamlanması gerek diye biliyordum hocam