Arkadaşlar Merhaba, Geçen sene bu zamanlarda bir heves edip eşimle birlikte bir kanal açmıştık uzun uğraşlar kavgalar tartışmalar sonucu bu hale getirdik 😁 fikir ayrılıkları.. 740 Abone bulunmakta şu an sene dolduktan sonra gereksinimi tekrar karşılamak gerekiyor diye biliyorum. 2 ay sonra evlat sahibi olacağım o zaman devam etme şansımız da olacak. Sizlerin yardımlarınızı ( Abone olmanızı ) bekliyorum. Teşekkürler
https://youtu.be/bwaMVpwwSc4
https://www.youtube.com/channel/UCqS...EFyYlNtVvr_ogg
Sene dolmadan 1K uğraşı (Yardım)
2
●135
- 07-07-2020, 12:45:133,500 saat falan olması lazımdı o zaman azcık da izleyin ne diyeyim 😁ben ikisi de sene dolmadam tamamlanması gerek diye biliyordum hocamSonGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle