Arkadaşlar Merhaba, Geçen sene bu zamanlarda bir heves edip eşimle birlikte bir kanal açmıştık uzun uğraşlar kavgalar tartışmalar sonucu bu hale getirdik 😁 fikir ayrılıkları.. 740 Abone bulunmakta şu an sene dolduktan sonra gereksinimi tekrar karşılamak gerekiyor diye biliyorum. 2 ay sonra evlat sahibi olacağım o zaman devam etme şansımız da olacak. Sizlerin yardımlarınızı ( Abone olmanızı ) bekliyorum. Teşekkürler

https://youtu.be/bwaMVpwwSc4


https://www.youtube.com/channel/UCqS...EFyYlNtVvr_ogg