• 16-05-2020, 11:26:19
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Eşimle bu karantina günlerinde canımız sıkıldığı için Youtube videosu çekmeye karar verdik. Eğlenince paylaşalım dedik kanal açıp. Cep telefonuyla çektik ve tüm montajda cep telefonunda yapıldı. Öneri ve yorumlarınızı beklerim. İlk defa denediğimizi unutmadan ekleyeyim İyi çalışmalar.



    https://www.youtube.com/watch?v=ie5xrTuvuzA
  • 16-05-2020, 11:36:33
    #2
    videonun başındaki müzik hoşuma gitmedi sadece oda müzik zevki ile alakalı sanırım
    • ATiPiSMoNT
    ATiPiSMoNT bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2020, 11:38:13
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videonun başındaki müzik hoşuma gitmedi sadece oda müzik zevki ile alakalı sanırım
    Telefonda bir programdan yaptık hocam o da orada sabitti. Bunu dikkate alacağım teşekkürler.