Merhaba Arkadaşlar,
Eşimle bu karantina günlerinde canımız sıkıldığı için Youtube videosu çekmeye karar verdik. Eğlenince paylaşalım dedik kanal açıp. Cep telefonuyla çektik ve tüm montajda cep telefonunda yapıldı. Öneri ve yorumlarınızı beklerim. İlk defa denediğimizi unutmadan ekleyeyim

İyi çalışmalar.
https://www.youtube.com/watch?v=ie5xrTuvuzA