Merhaba arkadaşlar, CS 1.6 Pub oynayan varsa, steam yada instagram üzerinden paslaşarak beraber oynayabiliriz. Kısa bir oynanış video'mu sizlerle paylaşmak istedim sevgilerle kalın.
https://www.youtube.com/watch?v=bbjvTudcEsY
CS 1.6 Oynayan Var Mı?
1
●156
- 12-01-2020, 14:59:58500 küsür oyunu olan steam hesabımı yakın zamanda satıp oyun dünyasından çıktım
Artık ara sıra kafa dağıtmaya giriyorum sadece oda rakabetçi oyunlara değil hikayeli ilerlemeli oyunlara..
Artık ara sıra kafa dağıtmaya giriyorum sadece oda rakabetçi oyunlara değil hikayeli ilerlemeli oyunlara..