Konu
CS 1.6 Oynayan Var Mı?
12-01-2020, 14:55:14
#1
DelpaN
Merhaba arkadaşlar, CS 1.6 Pub oynayan varsa, steam yada instagram üzerinden paslaşarak beraber oynayabiliriz. Kısa bir oynanış video'mu sizlerle paylaşmak istedim sevgilerle kalın.
https://www.youtube.com/watch?v=bbjvTudcEsY