İyisiyle kötüsüyle 1 yıldır ara versem de Twitch'de canlı yayın yaparak 450 civarında bir takipçiye ulaştım. Çok büyük bir sayı değil fakat artık günümüzde bu platformda büyümek gerçekten çok zorlu bir hal almış durumda. Hemen hemen 5 aydır bilgisayarım da çıkan ısınma problemleri yüzünden yayınlara ara vermiştim. Şu an yeni bir sistem topladım ve yayınlara 1 hafta önce tekrardan başladım. Yayınlarımı iş saatlerim den dolayı hafta içi 21:00 sularında yapabiliyorum ve bu saatlerde yeni insanlara ulaşmak gerçekten çok zor. Sizce yayınımın daha büyük kitlelere ulaşması için ne yapmalıyım? Şu an yayınlarım ortalama 10 civarında bir organik kitleye ulaşıyor fakat bu kadar kişiyle çok alt sıralarda kalıyorum. Çoğu yeni yayıncılara bakıyorum büyümek için kanalına izleyici botu atıyorlar. Ben şu ana kadar hiç böyle bir illegal yola başvurmadım. Sizce büyümek için bot atmak şart mı? Her türlü önerilerinize açığım ve kanalıma zamanınız olduğunda uğrayıp destek olursanız sevinirim şimdiden çok teşekkürler.
https://www.twitch.tv/imonesilver
Bunlar da yayın istatistiklerim;



