Hocam izlenimlerime göre bottan ziyade yayın baskını olarak birbirlerini destekliyorlar mesela sen yayındayken dengin olan bir kişiye jest olarak baskına git sonra o da sana gelir zamanla 10 kişi 20 olur sonra 20 kişi dengin birine gidersin öyle öyle büyütebilirsin. Çok anlamıyorum ama bir öneri işte olabilir...
Önerin için teşekkürler hocam. Aslında bu hep aklım da oluyor fakat yayını kapatırken nedense hep unutuyorum bunu yapmayı