• 29-08-2019, 23:37:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    elamlar,

    Yeni bir kanal açtık ve ardından ilk videomuzu yükledik.

    İlk 20 dakika herkes abone oldu daha sonrasında ve şuanda da devam etmekte olan bir hata var kimse abone olamıyor kanala, aboneleri gizle-tekrar aç tarzı şeyler yaptım olmadı.

    Seo,thumbnail her bir şeyi yapıp, adwords için beklemedeyim, lakin abone ol çalışmıyor destek rica edeceğim
    NOT: 2 gün geçti
  • 29-08-2019, 23:45:40
    #2
    VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elamlar,

    Yeni bir kanal açtık ve ardından ilk videomuzu yükledik.

    İlk 20 dakika herkes abone oldu daha sonrasında ve şuanda da devam etmekte olan bir hata var kimse abone olamıyor kanala, aboneleri gizle-tekrar aç tarzı şeyler yaptım olmadı.

    Seo,thumbnail her bir şeyi yapıp, adwords için beklemedeyim, lakin abone ol çalışmıyor destek rica edeceğim
    NOT: 2 gün geçti
    kanal linkiniz nedir deneyelim
  • 29-08-2019, 23:45:38
    #3
    Kanalı incelemeden yorum yapmak imkansız sanırım. Bi kanal linkinizi bıraksaydınız da yardımcı olabilseydik.
  • 30-08-2019, 00:12:22
    #4
    se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanalı incelemeden yorum yapmak imkansız sanırım. Bi kanal linkinizi bıraksaydınız da yardımcı olabilseydik.
    Görmelik bir durum yok hocam abone ol tıklayınca bilinmeyen hata cıkıyor
  • 30-08-2019, 00:38:56
    #5
    He tamam. Bundan yola çıkarak ,"şundan dolayı abone olunamıyor" diye bir varsayım yapabiliriz demi. Çok güzel. Devam. Kolay gelsin.
  • 30-08-2019, 01:00:42
    #6
    se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He tamam. Bundan yola çıkarak ,"şundan dolayı abone olunamıyor" diye bir varsayım yapabiliriz demi. Çok güzel. Devam. Kolay gelsin.
    Kendi kendine düzeldi, ilgin için teşekkür ederim, gereksiz tribe gerek yok.
  • 30-08-2019, 01:03:29
    #7
    VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kendine düzeldi, ilgin için teşekkür ederim, gereksiz tribe gerek yok.
    Konu senin kanal. Senin kanal düzelse de düzelmese de benim için değişen bi şey olmicak. Amaç yardımcı olmaktı. İşiniz bitince abuk subuk cümlelere geçmeyin hemen. Yardımcı olmaya çalışanlara saygınız olsun
    Geçmiş olsun.
  • 30-08-2019, 01:07:54
    #8
    se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he tamam. Bundan yola çıkarak ,"şundan dolayı abone olunamıyor" diye bir varsayım yapabiliriz demi. çok güzel. Devam. Kolay gelsin.
    se_video adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu senin kanal. Senin kanal düzelse de düzelmese de benim için değişen bi şey olmicak. Amaç yardımcı olmaktı. Işiniz bitince abuk subuk cümlelere geçmeyin hemen. Yardımcı olmaya çalışanlara saygınız olsun
    geçmiş olsun.
    sesli güldüm
  • 30-08-2019, 01:11:41
    #9
    VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sesli güldüm
    Tribe gerek yok falan ne oluyor yani. Çocuk gibi cümle kuruyorsunuz. Gerçekten saygınız olsun da demicem. Yardımcı olmaya çalışanlara saygı gösterme tamam. Ama en azından dalga geçme yahu. En azından bunu becerin. Yazıktır. Ben de sesli güldüm demek isterdim. Ama gülemiyorum. Gülecek bir şey göremiyorum. Yazık.