VASPofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sesli güldüm
Tribe gerek yok falan ne oluyor yani. Çocuk gibi cümle kuruyorsunuz. Gerçekten saygınız olsun da demicem. Yardımcı olmaya çalışanlara saygı gösterme tamam. Ama en azından dalga geçme yahu. En azından bunu becerin. Yazıktır. Ben de sesli güldüm demek isterdim. Ama gülemiyorum. Gülecek bir şey göremiyorum. Yazık.