• 08-08-2019, 16:49:59
    #10
    Diplomamı daha 2 gün önce aldım okuldan ilişiğimi kestirdim bugün acile gitmem gerekti neyse acilde ilaç yazıldı eczaneye gittim karşılaştığım durum şu 18 yaşını geçtiğim ve okulum bittiği için ailemin sağlık güvencesinden faydalanamıyorum ilaçları parayla almak zorunda kaldım ve bu durumu bilmediğim için cebimdeki para ile sadece 2 ilacı alabildim şimdi bu mu bize sunulan hizmet başka bir şey demiyorum. Bu gibi insanları da allah ne biliyorsa öyle yapsın.
  • 08-08-2019, 17:03:43
    #11
    Sondaki abimiz güzel ironi yaptı verin mehteri demiş
  • 08-08-2019, 17:11:39
    #12
    Bu adamın kullandığından banada getirin. Kafalar bi güzel bi güzel anlatamam
  • 08-08-2019, 17:16:56
    #13
    Bu vido İyi gider(:

    https://youtu.be/SewQQ4IcFsY?t=439
    ​​​

    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bin yedüyüz liraya mı? aha dayıya sor
  • 08-08-2019, 18:52:25
    #14
    İroni olmadığı çok net hareketlerinden belli muhtemelen akıl hastası, verdiği cevaplar hep otomatik cevapslr sağdan soldan kafasına sokulan söylemler, kendi sözler değil.Düşünmediği zaten çok açık.En güzel kafa bu kafa
  • 09-08-2019, 11:21:16
    #15
    Biz böyle bir talimat vermedik dedikten sonra kapadım rahatsız belliki ciddiye alınacak bir muhabbet değil