Diplomamı daha 2 gün önce aldım okuldan ilişiğimi kestirdim bugün acile gitmem gerekti neyse acilde ilaç yazıldı eczaneye gittim karşılaştığım durum şu 18 yaşını geçtiğim ve okulum bittiği için ailemin sağlık güvencesinden faydalanamıyorum ilaçları parayla almak zorunda kaldım ve bu durumu bilmediğim için cebimdeki para ile sadece 2 ilacı alabildim şimdi bu mu bize sunulan hizmet başka bir şey demiyorum. Bu gibi insanları da allah ne biliyorsa öyle yapsın.