Bu kafalar hangi programla yapılıyor ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kafalar hangi programla yapılıyor ?
13
●
1.064
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
Bu kafalar hangi programla yapılıyor ?
1
2
17-04-2019, 17:23:24
#10
sasma
takipteyim, bende merak etim guzel bisiye benziyor
17-04-2019, 23:10:12
#11
demirel
takipteyim, merak içindeyim cevap gelecek diye zile bastım beklemedeyim
azıcık araştırınca malum herkeste iphone x yok
snow diye bir uygulama buldum belki işinize yarar
18-04-2019, 12:52:35
#12
MekDgrklm
Üyeliği durduruldu
demirel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
takipteyim, merak içindeyim cevap gelecek diye zile bastım beklemedeyim
azıcık araştırınca malum herkeste iphone x yok
snow diye bir uygulama buldum belki işinize yarar
uygulama lınkını alabılırmıyım merak ettım hocam
21-04-2019, 13:25:59
#13
GodGave
demirel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
takipteyim, merak içindeyim cevap gelecek diye zile bastım beklemedeyim
azıcık araştırınca malum herkeste iphone x yok
snow diye bir uygulama buldum belki işinize yarar
link varsa süper
21-04-2019, 15:32:55
#14
aksamci
Üyeliği durduruldu
bir arkadaşımdan bilgi aldım şu şekilde yazdı bana
Üst yani baş kısımları 3d Max veya Maya il bu 3d kafaları After Effects'de tracking diye bir teknoloji var o yöntemle gerçek videolara iliştirmişler
ağırlıklı After ile yapılmış çok belli
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler