demirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takipteyim, merak içindeyim cevap gelecek diye zile bastım beklemedeyim




azıcık araştırınca malum herkeste iphone x yok snow diye bir uygulama buldum belki işinize yarar
link varsa süper