• 30-01-2019, 07:36:50
    #1
    Herkese merhaba, uzun zamandır youtubeda video yayınlıyorum fakat seslendirme de ekleyeyim dedim. Videoyu sonuna kadar izleyip hem ses hemde videoyla alakalı olumlu olumsuz eleştirilerinizi bekliyorum. (Kulaklıkla izmeniz tavsiye netlik açısından.)

  • 30-01-2019, 07:47:58
    #2
    Ses tonunuz gayet güzel ama video gereğinden olsa gerek çok sık tarihler vermeniz peşpeşe insanın kafasını bunaltıyor Aklımda bir fikir yok ama anlatma şeklinizi nesnel değilde biraz daha öznel ekleyebilirsiniz.Aselsan şirketi değilde Ülkemizin gurur kaynağı olan Aselsan diyebilirsiniz mesela(kabataslak örnek,sıralamalardan bahsederken ).Şahsi fikrimdir.
  • 30-01-2019, 07:55:51
    #3
    arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses tonunuz gayet güzel ama video gereğinden olsa gerek çok sık tarihler vermeniz peşpeşe insanın kafasını bunaltıyor Aklımda bir fikir yok ama anlatma şeklinizi nesnel değilde biraz daha öznel ekleyebilirsiniz.Aselsan şirketi değilde Ülkemizin gurur kaynağı olan Aselsan diyebilirsiniz mesela(kabataslak örnek,sıralamalardan bahsederken ).Şahsi fikrimdir.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler. Videodaki metin sabit bir yerden alındığı için ordan direk okudum.
  • 30-01-2019, 09:12:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emeğine sağlık hocam, eleştirel birşey değil ama projelerden bahsederken proje ile alakalı bir görüntünün geçmesi daha güzel olabilirdi. Ama genel olarak güzel. Like ve yorum attım
  • 30-01-2019, 09:16:22
    #5
    taneryeke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğine sağlık hocam, eleştirel birşey değil ama projelerden bahsederken proje ile alakalı bir görüntünün geçmesi daha güzel olabilirdi. Ama genel olarak güzel. Like ve yorum attım
    Arşivden tam kaynağı bulamadığımdan genel kaynak kullandım. Teşekkürler yorumunuz için.