Herkese merhaba, uzun zamandır youtubeda video yayınlıyorum fakat seslendirme de ekleyeyim dedim. Videoyu sonuna kadar izleyip hem ses hemde videoyla alakalı olumlu olumsuz eleştirilerinizi bekliyorum. (Kulaklıkla izmeniz tavsiye netlik açısından.)
Seslendirme ve video
4
●186
- 30-01-2019, 07:36:50
- 30-01-2019, 07:47:58Ses tonunuz gayet güzel ama video gereğinden olsa gerek çok sık tarihler vermeniz peşpeşe insanın kafasını bunaltıyor
Aklımda bir fikir yok ama anlatma şeklinizi nesnel değilde biraz daha öznel ekleyebilirsiniz.Aselsan şirketi değilde Ülkemizin gurur kaynağı olan Aselsan diyebilirsiniz mesela(kabataslak örnek,sıralamalardan bahsederken ).Şahsi fikrimdir.
- 30-01-2019, 07:55:51Değerli yorumunuz için teşekkürler. Videodaki metin sabit bir yerden alındığı için ordan direk okudum.arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2019, 09:16:22Arşivden tam kaynağı bulamadığımdan genel kaynak kullandım. Teşekkürler yorumunuz için.taneryeke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda bir fikir yok ama anlatma şeklinizi nesnel değilde biraz daha öznel ekleyebilirsiniz.Aselsan şirketi değilde Ülkemizin gurur kaynağı olan Aselsan diyebilirsiniz mesela(kabataslak örnek,sıralamalardan bahsederken ).Şahsi fikrimdir.