Ses tonunuz gayet güzel ama video gereğinden olsa gerek çok sık tarihler vermeniz peşpeşe insanın kafasını bunaltıyor

Aklımda bir fikir yok ama anlatma şeklinizi nesnel değilde biraz daha öznel ekleyebilirsiniz.Aselsan şirketi değilde Ülkemizin gurur kaynağı olan Aselsan diyebilirsiniz mesela(kabataslak örnek,sıralamalardan bahsederken ).Şahsi fikrimdir.