Merhaba,
4-5 sene evvel bir belgesel kanalı açmıştım. Uzun süredir de bakmıyorum. Yüklediğim videoların bir çoğu telif yemiş. Fakat abone sayısı ve izlenme oranları da gayet güzel. Telif yemesinin üstünden uzunca bir süre geçtiğinden (en son 4 sene önce) videoları silip, farklı bir konsept ile kanala devam etsem problem olur mu?
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Telif Hakkı Yemiş Kanal
3
●349
- 22-11-2018, 21:36:32Valla şimdi baktım, çok da anlamıyorum bu konudan fakat 6 tane "dünya genelinde engelledi" videosu vardı. Bu telif hakkı değil mi? Neden kanal kapatılmamış?ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2018, 09:41:24telif hakki ortak kazanç sunuyor sizeugly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama 3 ihtar ihlali alirsaniz kanal kapanir