Merhaba,

4-5 sene evvel bir belgesel kanalı açmıştım. Uzun süredir de bakmıyorum. Yüklediğim videoların bir çoğu telif yemiş. Fakat abone sayısı ve izlenme oranları da gayet güzel. Telif yemesinin üstünden uzunca bir süre geçtiğinden (en son 4 sene önce) videoları silip, farklı bir konsept ile kanala devam etsem problem olur mu?

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler..