• 01-02-2018, 18:28:19
    #1
    Merhaba Konu Doğru Yerdemi bilmiyorum eğer yanlış yerde ise affınıza sığınıyorum.
    Sevgili Arkadaşlar bir kanalım var ve gizza üzirine partnerlik başvurusu yapmak istiyorum lakin bazı yorumları okuyunca iştahım kaçtı diye bilirim. Burada gizza partner olan kişiler varsa veya önerecek olan ve bilmem gerekenler varsa yazarsanız çok sevinirim.
    Hepinize şimdiden teşekkür ederim.
  • 01-02-2018, 18:35:44
    #2
    Gizza partneriyle çalışıyorum sorularınızı sorabilirsiniz
  • 01-02-2018, 18:37:48
    #3
    bu gizza mı pizza mı neyse bunlar zamanın ciddi vurgun yapmıştı diye hatırlıyorum eğer hatırladığım partnerse kesinlikle uzak durun
  • 01-02-2018, 18:46:14
    #4
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizza partneriyle çalışıyorum sorularınızı sorabilirsiniz
    ödemeler konusunda çok sıkıntılı olduklarını duydum destek talepleri konusunda da destek verilmiyormuş doğrumu acaba
  • 01-02-2018, 18:48:55
    #5
    Destek konusunda biraz geç cevap alıyorum ve çok çözüm odaklı olmuyor genelde işi sana yıkıyorlar orası doğru fakat ödeme konusunda herhangi sıkıntım yok 30 dolar limit ile anlaştım ben,30 doları geçtiğim ayın son haftası alıyorum ödemeyi
  • 01-02-2018, 18:49:13
    #6
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu gizza mı pizza mı neyse bunlar zamanın ciddi vurgun yapmıştı diye hatırlıyorum eğer hatırladığım partnerse kesinlikle uzak durun
    aynı bilgilere bende ulaştım bu yüzden kanalımı hiç etmek istemiyorum.



    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek konusunda biraz geç cevap alıyorum ve çok çözüm odaklı olmuyor genelde işi sana yıkıyorlar orası doğru fakat ödeme konusunda herhangi sıkıntım yok 30 dolar limit ile anlaştım ben,30 doları geçtiğim ayın son haftası alıyorum ödemeyi
    Hocam skype tan bana ulaşa bilirsminiz rica etsem. Skype adresim alibulbul02
  • 01-02-2018, 18:52:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Asla ama asla çalışılmayacak firma kadıköyle yerlerine kadar gittim yakın davranıyorlar fakat çalıp çırpıyorlar emin olun buna. En güzeli adsense en güzeli kendinize kendiniz partner olun
  • 01-02-2018, 18:58:30
    #8
    AdekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asla ama asla çalışılmayacak firma kadıköyle yerlerine kadar gittim yakın davranıyorlar fakat çalıp çırpıyorlar emin olun buna. En güzeli adsense en güzeli kendinize kendiniz partner olun
    değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim.
  • 01-02-2018, 19:02:44
    #9
    Turkei02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı bilgilere bende ulaştım bu yüzden kanalımı hiç etmek istemiyorum.
    ****** formunda bu gizza elemanlarını fena ifşalamışlardı yemedikleri halt kalmamıştı milleti inceden inceden sömürmüşler bir insan 7sinde neyse 70inde de odur diye boşa demezler akıllanmaz onlar boş yere kafanız ağrımasın adsense ile yola devam edin en güzeli o olur