Turkei02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı bilgilere bende ulaştım bu yüzden kanalımı hiç etmek istemiyorum.
****** formunda bu gizza elemanlarını fena ifşalamışlardı yemedikleri halt kalmamıştı milleti inceden inceden sömürmüşler bir insan 7sinde neyse 70inde de odur diye boşa demezler akıllanmaz onlar boş yere kafanız ağrımasın adsense ile yola devam edin en güzeli o olur