• 08-10-2017, 00:41:10
    #10
    Çekiliş Usulü Yapacağız arkadaşlar.
    Yarın Öğleye doğru çekiliş yaparız.
  • 08-10-2017, 09:34:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İntroda yazıları yazanken capslock tusuna baski 'i' harflerini yazabilesin firma tanitiminda cok kötü durmuş
  • 08-10-2017, 10:12:21
    #12
    bende olabilirim.

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 08-10-2017, 12:17:22
    #13
    NAMGOKHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntroda yazıları yazanken capslock tusuna baski 'i' harflerini yazabilesin firma tanitiminda cok kötü durmuş
    Evet hocam biraz hızlı oldu o düzeltirim onu teşekkür ederim yorumunuz için

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:17:22 -->-> Daha önceki mesaj 10:48:39 --

    Çekiliş yapılmıştır. Kazanan arkadaşları tebrik ederim.
    P.M İle iletişime geçebilirler.
    Asıl Talihliler: Hostibo, myfurkanoymak, AhmetKofali

    Yedek Talihliler: aalay
  • 08-10-2017, 14:13:40
    #14
    Akşama PM göndereceğim.
  • 08-10-2017, 14:17:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yer kaldıysa olabilirim
  • 08-10-2017, 14:35:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ZynTPL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer kaldıysa olabilirim
    Benim çekilişte zaten intron yapilmadimi ?
  • 08-10-2017, 14:46:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    NAMGOKHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çekilişte zaten intron yapilmadimi ?
    Detayları size ilettim ama herhangi bir dönüş yapmadınız hocam.
  • 08-10-2017, 14:50:08
    #18
    ZynTPL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer kaldıysa olabilirim
    Maalesef hocam çekiliş yapıldı