NAMGOKHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İntroda yazıları yazanken capslock tusuna baski 'i' harflerini yazabilesin firma tanitiminda cok kötü durmuş
Evet hocam biraz hızlı oldu o düzeltirim onu teşekkür ederim yorumunuz için

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:17:22 -->-> Daha önceki mesaj 10:48:39 --

Çekiliş yapılmıştır. Kazanan arkadaşları tebrik ederim.
P.M İle iletişime geçebilirler.
Asıl Talihliler: Hostibo, myfurkanoymak, AhmetKofali

Yedek Talihliler: aalay