Sokak Roportajları Kanalımıza Desteklerinizi Bekliyorum Arkadaşlar
Herkese sevgiler
Sokak Roportajları
YENİ İNTRO VE YENİ ROPORTAJ GELDİ
https://www.youtube.com/watch?v=3kFhaUS3lro
Sokak Roportajları
12
●861
- 03-03-2017, 00:01:10hayırlı olsun, 13. saniyeden sonra izlemedim kapattım fakat gücenmezseniz 13 saniyelik eleştirilerimi hemen getireyim

1. Jenerik çok kötü, 2000li yılların başlarını hatırlattı bana
2. Bu kadar kısa bir soruya bile hazırlanılmaması, kağıttan okunması 13. saniyeden sonra videoyu kapatmama sebep oldu
3. Soru soran kişi (senmisin bilmiyorum) tipi gayet yerinde fakat saçlar olmamış biraz daha oturaklı olabilir ciddiyet için, bu şekilde liseli gençler gibi olmuş
devamını izlemediğim için bilmiyorum hayırlı olsun tekrardan - 03-03-2017, 01:54:03arkadaşlar öncelikle tebrik ederim. bende bu işi ara sıra yaptığım için yorum yapmadan geçemedim. İlk başlangıçta tabi ki bu şekilde amatörce olabilir, devamında daha da oturaklı profesyonel hale gelecektir.
Son olarak bir kaç önerim olacak;
1- Videolara giriş konusunda biraz çalışılmalı
2- Mikrofonu kesinlikle yüzü kapatacak şekilde değil biraz daha göğüs hizasında tutun
3- introları özenle seçin biraz daha güncel fonlar sesi çok yüksek olmasın
4- Cevaplar ilginç değilse gereğinden fazla olan kısımları çekinmeden kesin.
Yani bu işi sürdürecekseniz istediğiniz zaman mesaj gönderebilirsiniz. Birazcık bile katkım olursa ne mutlu. Kolay gelsin.
