arkadaşlar öncelikle tebrik ederim. bende bu işi ara sıra yaptığım için yorum yapmadan geçemedim. İlk başlangıçta tabi ki bu şekilde amatörce olabilir, devamında daha da oturaklı profesyonel hale gelecektir.
Son olarak bir kaç önerim olacak;
1- Videolara giriş konusunda biraz çalışılmalı
2- Mikrofonu kesinlikle yüzü kapatacak şekilde değil biraz daha göğüs hizasında tutun
3- introları özenle seçin biraz daha güncel fonlar sesi çok yüksek olmasın
4- Cevaplar ilginç değilse gereğinden fazla olan kısımları çekinmeden kesin.
Yani bu işi sürdürecekseniz istediğiniz zaman mesaj gönderebilirsiniz. Birazcık bile katkım olursa ne mutlu. Kolay gelsin.