• 19-10-2016, 02:11:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Youtube' de Photoshop' ta maske yapmak, nesne içine bir başka bir nesneyi maskeleme yöntemi ile yerleştirmek gibi konularda 2 eğitim videosu yaptım. Kendim seslendirdim. Videolarım sizce nasıl olmuş. Eksiklerim, hatalarım nelerdir? Bu konuda çok acemiyim ve kendimi bu konuda daha iyi geliştirmek için sizin görüşlerinize ihtiyacım var. Daha iyi olmak için gördüğünüz hatalarımı yazarsanız ve önerilerde bulunursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum.
    1. videom :
    Photoshop'ta maskeleme tekniği.

    2. videom :
    Photoshop'ta maskeleme nasıl yapılır.
  • 19-10-2016, 02:50:53
    #2
    İlk aboneniz ben oldum sanırım. Videoları takipteyim elinize sağlık.
  • 19-10-2016, 03:53:24
    #3
    Çok teşekkür ederim. Çok sevindim. İlk abone sizsiniz. Görünce çok sevindim Teşekkürler.
  • 19-10-2016, 04:00:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ses de bozukluuk var galiba, dikkat edin, dinlendiğinde rahatsızlık veriyor, hayırlı olsun
  • 19-10-2016, 04:32:31
    #5
    Marshmallows adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses de bozukluuk var galiba, dikkat edin, dinlendiğinde rahatsızlık veriyor, hayırlı olsun
    Sesde cep telefonundan girildiği zaman sesimin çıkmadığını duydum. Çözemedim onu. Bilgisayardan izlenince sorun yok ama cep telefonlarından video izlenmeye kalkınca sesde sorun oluyor, ses çıkmıyormuş. Ben de anlamadım seste ki bu sorunun ne olduğunu.