Merhaba arkadaşlar. Youtube' de Photoshop' ta maske yapmak, nesne içine bir başka bir nesneyi maskeleme yöntemi ile yerleştirmek gibi konularda 2 eğitim videosu yaptım. Kendim seslendirdim. Videolarım sizce nasıl olmuş. Eksiklerim, hatalarım nelerdir? Bu konuda çok acemiyim ve kendimi bu konuda daha iyi geliştirmek için sizin görüşlerinize ihtiyacım var. Daha iyi olmak için gördüğünüz hatalarımı yazarsanız ve önerilerde bulunursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum.
1. videom :
Photoshop'ta maskeleme tekniği.
2. videom :
Photoshop'ta maskeleme nasıl yapılır.
Youtube Eğitim Videolarım
4
●568
- 19-10-2016, 04:00:07Üyeliği durdurulduses de bozukluuk var galiba, dikkat edin, dinlendiğinde rahatsızlık veriyor, hayırlı olsun
- 19-10-2016, 04:32:31Sesde cep telefonundan girildiği zaman sesimin çıkmadığını duydum. Çözemedim onu. Bilgisayardan izlenince sorun yok ama cep telefonlarından video izlenmeye kalkınca sesde sorun oluyor, ses çıkmıyormuş. Ben de anlamadım seste ki bu sorunun ne olduğunu.Marshmallows adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.