Merhaba arkadaşlar. Youtube' de Photoshop' ta maske yapmak, nesne içine bir başka bir nesneyi maskeleme yöntemi ile yerleştirmek gibi konularda 2 eğitim videosu yaptım. Kendim seslendirdim. Videolarım sizce nasıl olmuş. Eksiklerim, hatalarım nelerdir? Bu konuda çok acemiyim ve kendimi bu konuda daha iyi geliştirmek için sizin görüşlerinize ihtiyacım var. Daha iyi olmak için gördüğünüz hatalarımı yazarsanız ve önerilerde bulunursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum.
1. videom :
Photoshop'ta maskeleme tekniği. 2. videom :
Photoshop'ta maskeleme nasıl yapılır.