Şanlıurfa da amatör bir ruhla giriştiğimiz Akrep dizisinin 1. bölümü yayınlandı.
Görüş ve öneriler dikkatle değerlendirilecektir.
Tanıtım
https://www.youtube.com/watch?v=j-Bs2glmp_k
1. bölüm
https://www.youtube.com/watch?v=GZR-Z25BFJM
Yerli internet dizisi AKREP
10
●1.762
- 06-09-2016, 14:57:21Üyeliği durduruldu
- 06-09-2016, 15:05:04Hocam öncelikle başarılar dilerim de, sadece bir sorum olacak. Arkadaşların söylediklerini sadece ben mi anlamıyorum?videomontajOrg bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 06-09-2016, 15:23:47Sanat için havaya ufak bir taş bile atsanız desteklemek gerekir. Tebrik ediyorum
Kavga sahnelerine biraz daha önem vermeli, dövüş ses efektlerini biraz daha geliştirmenizi tavsiye ederim.
Onun haricinde hikayeyi anlatan ses oldukça gizemli ve dikkatçekici olmuş beğendim, başarılar. - 06-09-2016, 15:51:33daha çok slayt sesli hikaye gibi olmuş bu haliyle dizi demek bence yanlış, tabi dizi çekmek prodüksiyon gerektiriyor belli ki o imkanlar da sizde yok ancak her hafta dizi çekmeye çalışmak yerine ayda bir kısa film çıkartsanız hem daha kaliteli olur hem de sizi yormaz. emeğiniz için tebrikler.
- 07-09-2016, 01:29:46Üyeliği durdurulduÇok ciddi ses sorunumuz olduğunun farkındayım. Mikrofonsuz çekiyorum. Kameranın mikrofonu bilgisayar üzerinden düzenliyorum ama kimi bilgisayarda bende kabul edilebilen ses tonu başka bilgisyarda çok saçma çıkabiliyor.krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumlarınız için teşekkürler. Her tarafı amatörlük koktuğunun farkındayım, her bölümde daha da ileri taşıyacağıma söz veriyorum.Okurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler, 1. bölümde hikayeyi anlatmak istedim. Hikayeyi anlatık artık normal dizimizi çekecegiz. Yani slayt şeklinde olmayıp normal aksiyon dizi olacak.RASKOLNIKOV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-09-2016, 02:02:09Öncelikle başarılar diliyorum. Kendi imkanlarınız doğrultusunda profesyonel olmasa da böyle bir çaba içersinde olmanız sevindirdi. Kurgu biraz daha akıcı olmalı, ve bence şive yerine istanbul türkçesi kullanılsa daha güzel olur. " AKSİYON " dizisinde bence kendi şivemiz iyi durmuyor. Ses biraz iyi olabilse güzel olur. tanıtımdaki bıçaklı sahne çok iyi olmuş.
Başarılar. - 09-09-2016, 10:14:11Üyeliği durdurulduMesajınızdan sonra baktım, çok iyi projemiş ama devam ettirmemişler ne yazık ki.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2016, 10:15:49Aynen üstadım güzeldi ve Hayko reis oldukça çok dikkat çekiciydi.videomontajOrg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle