• 06-09-2016, 14:57:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şanlıurfa da amatör bir ruhla giriştiğimiz Akrep dizisinin 1. bölümü yayınlandı.
    Görüş ve öneriler dikkatle değerlendirilecektir.

    Tanıtım

    https://www.youtube.com/watch?v=j-Bs2glmp_k




    1. bölüm

    https://www.youtube.com/watch?v=GZR-Z25BFJM
  • 06-09-2016, 15:05:04
    #2
    Hocam öncelikle başarılar dilerim de, sadece bir sorum olacak. Arkadaşların söylediklerini sadece ben mi anlamıyorum?
    • videomontajOrg
    videomontajOrg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-09-2016, 15:23:47
    #3
    Sanat için havaya ufak bir taş bile atsanız desteklemek gerekir. Tebrik ediyorum

    Kavga sahnelerine biraz daha önem vermeli, dövüş ses efektlerini biraz daha geliştirmenizi tavsiye ederim.

    Onun haricinde hikayeyi anlatan ses oldukça gizemli ve dikkatçekici olmuş beğendim, başarılar.
  • 06-09-2016, 15:51:33
    #4
    daha çok slayt sesli hikaye gibi olmuş bu haliyle dizi demek bence yanlış, tabi dizi çekmek prodüksiyon gerektiriyor belli ki o imkanlar da sizde yok ancak her hafta dizi çekmeye çalışmak yerine ayda bir kısa film çıkartsanız hem daha kaliteli olur hem de sizi yormaz. emeğiniz için tebrikler.
  • 07-09-2016, 01:29:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle başarılar dilerim de, sadece bir sorum olacak. Arkadaşların söylediklerini sadece ben mi anlamıyorum?
    Çok ciddi ses sorunumuz olduğunun farkındayım. Mikrofonsuz çekiyorum. Kameranın mikrofonu bilgisayar üzerinden düzenliyorum ama kimi bilgisayarda bende kabul edilebilen ses tonu başka bilgisyarda çok saçma çıkabiliyor.



    Okurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanat için havaya ufak bir taş bile atsanız desteklemek gerekir. Tebrik ediyorum

    Kavga sahnelerine biraz daha önem vermeli, dövüş ses efektlerini biraz daha geliştirmenizi tavsiye ederim.

    Onun haricinde hikayeyi anlatan ses oldukça gizemli ve dikkatçekici olmuş beğendim, başarılar.
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler. Her tarafı amatörlük koktuğunun farkındayım, her bölümde daha da ileri taşıyacağıma söz veriyorum.




    RASKOLNIKOV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok slayt sesli hikaye gibi olmuş bu haliyle dizi demek bence yanlış, tabi dizi çekmek prodüksiyon gerektiriyor belli ki o imkanlar da sizde yok ancak her hafta dizi çekmeye çalışmak yerine ayda bir kısa film çıkartsanız hem daha kaliteli olur hem de sizi yormaz. emeğiniz için tebrikler.
    Yorumunuz için teşekkürler, 1. bölümde hikayeyi anlatmak istedim. Hikayeyi anlatık artık normal dizimizi çekecegiz. Yani slayt şeklinde olmayıp normal aksiyon dizi olacak.
  • 07-09-2016, 01:45:59
    #6
    Yıl bilmem kaç bilmiyorum ama 1. bölümü izlediğim zaman direk aklıma Star TV'de bir ara yayınlanan Acayip Hikayeler adlı film geldi. Başarılar dilerim.
  • 07-09-2016, 02:02:09
    #7
    Öncelikle başarılar diliyorum. Kendi imkanlarınız doğrultusunda profesyonel olmasa da böyle bir çaba içersinde olmanız sevindirdi. Kurgu biraz daha akıcı olmalı, ve bence şive yerine istanbul türkçesi kullanılsa daha güzel olur. " AKSİYON " dizisinde bence kendi şivemiz iyi durmuyor. Ses biraz iyi olabilse güzel olur. tanıtımdaki bıçaklı sahne çok iyi olmuş.

    Başarılar.
  • 09-09-2016, 10:14:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl bilmem kaç bilmiyorum ama 1. bölümü izlediğim zaman direk aklıma Star TV'de bir ara yayınlanan Acayip Hikayeler adlı film geldi. Başarılar dilerim.
    Mesajınızdan sonra baktım, çok iyi projemiş ama devam ettirmemişler ne yazık ki.
  • 09-09-2016, 10:15:49
    #9
    videomontajOrg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajınızdan sonra baktım, çok iyi projemiş ama devam ettirmemişler ne yazık ki.
    Aynen üstadım güzeldi ve Hayko reis oldukça çok dikkat çekiciydi.