Öncelikle başarılar diliyorum. Kendi imkanlarınız doğrultusunda profesyonel olmasa da böyle bir çaba içersinde olmanız sevindirdi. Kurgu biraz daha akıcı olmalı, ve bence şive yerine istanbul türkçesi kullanılsa daha güzel olur. " AKSİYON " dizisinde bence kendi şivemiz iyi durmuyor. Ses biraz iyi olabilse güzel olur. tanıtımdaki bıçaklı sahne çok iyi olmuş.

Başarılar.