Arkadaşlar merhaba,
Deneyimli artkadaşlara bir şey sormak istiyorum. Bir kanal açtım hergün özgün kendi hazırladığım videoları yüklüyorum title desc ayarlıyorum güzel güzel ama youtube aramalarında yokum izlenme almıyorum. Şimdi Ben abone çekimi yapmıştım link alabilmek için 1000 kişi ve sanırım botlar.
Bu durum kanalıma zarar mı verdi ? devam edersem içerik yüklemeye zamanla izlenme alırmıyım sıfır kanal mı açmam lazım ?
Kanalım 15 - 20 günlük belki çok yeni diyedir.
Youtube Abone Çekimi Zararı
1
●763
- 22-06-2016, 15:03:29Youtube Hizmetleri veren biri olarak söylüyorum, kontrollü olarak atılan abonelerin hiçbir zararı yoktur. Kanala video attıkça abonelerinizide bununla birlikte eşdeğer bir şekilde arttırmanız gerekir, daha sağlıklı olur.
Video izlenme konusuna gelince, siz düzenli olarak içerik üretin ve videolarınıza az miktarlarda beğeni satın alın, üst sıralara geldiğinizi göreceksiniz. Ama dediğim gibi bu işlemleri abartmadan eşdeğer bir şekilde yapmak gerekiyor. Kanala gelen organik kullanıcılarında şüphelenmemesi gerekir.
Daha fazla sorunuz varsa pm üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi forumlar