Arkadaşlar merhaba,

Deneyimli artkadaşlara bir şey sormak istiyorum. Bir kanal açtım hergün özgün kendi hazırladığım videoları yüklüyorum title desc ayarlıyorum güzel güzel ama youtube aramalarında yokum izlenme almıyorum. Şimdi Ben abone çekimi yapmıştım link alabilmek için 1000 kişi ve sanırım botlar.
Bu durum kanalıma zarar mı verdi ? devam edersem içerik yüklemeye zamanla izlenme alırmıyım sıfır kanal mı açmam lazım ?

Kanalım 15 - 20 günlük belki çok yeni diyedir.