• 30-01-2016, 22:45:23
    #1
    Merhaba herkese,

    İlk kurulduğundan beri forumların takipçisiyim ve uzun zamandır da kendi özgün vlog kanalımı kurma fikrim vardı. Genel olarak mesleki videolarımın ilgi çekeceğini düşündüğüm için bu tip bir kanala odaklanmayı tercih ettim.

    İlerleyen günlerde seyire çıkacağım ve daha değişik videolar çekeceğimi umuyorum.

    Yorumlarınız ve değerlendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

    https://www.youtube.com/channel/UCok...ZLuIcLPh2mEp8A
  • 30-01-2016, 23:58:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu kanal tutar. başarılı olacaginiza inanıyorum.
  • 31-01-2016, 00:08:28
    #3
    Geleceği parlak bir kanal olacağına eminim. Bu yolda başarılar dilerim
  • 31-01-2016, 00:57:30
    #4
    videomontaj.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kanal tutar. başarılı olacaginiza inanıyorum.
    Teşekkürler, sizin Youtube videolarınızı takip edip Adobe AE hakkında birçok şey öğrendim.

    CEOmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geleceği parlak bir kanal olacağına eminim. Bu yolda başarılar dilerim
    Teşekkür ederim

    Bir sıkıntım tanıtım yapamamak
  • 31-01-2016, 01:08:50
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oooo Kaptan varmış aramızda ... O halde büyük ihtimalle ingilizce vardır diye tahmin ediyorum. Bence dili ingilizce olsun, potansiyel ziyaretçi ve takipçi sayınız artar. Türkiye'de denizcilikle uğraşan kaç kişi var, ve bunların kaçı internetle yeterince haşır neşir??? Ben pek parlak olduğunu sanmam durumun. Olmadı Türkçe konuşun ingilizce altyazı koyun veya siz bilmiyorsanız bilen birine hazırlatın. Yani bir şekilde ingilizceyi videolara monte edin. Ayrıca kanalla ilgili bir blog açar ve videoları embed kodu ile o blogta paylaşır üstüne bir de video ile ilgili metinler veya videolarda kısaca üzerinden geçtiğini hususların detaylarını paylaşırsanız blogun da ziyaretçisi olur sanırım.
  • 31-01-2016, 01:12:45
    #6
    ytparaya göz atmanızı öneririm. videolarınızı bir düzene sokun haftadan haftaya ya da aydan aya
    ama ne kadar çok video-okadar çok ABONE-Ne kadar çok abone-okadar çok partner-nekadar çok partner - okadar çok para
  • 31-01-2016, 02:01:10
    #7
    tebrikler kaptan. güzel kanal olacaga benziyor. Ben denziden hep ürkmüşümdür şu videoda sanki geminin üstündeymişim gibi oldum. Özellikle 106 ekranda izleyince harika ama tek eksiği müzik yerine o dalgaların sesini duymak isterdim doğrusu


    https://www.youtube.com/watch?v=o4qodg5fnPI
  • 31-01-2016, 13:56:39
    #8
    theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oooo Kaptan varmış aramızda ... O halde büyük ihtimalle ingilizce vardır diye tahmin ediyorum. Bence dili ingilizce olsun, potansiyel ziyaretçi ve takipçi sayınız artar. Türkiye'de denizcilikle uğraşan kaç kişi var, ve bunların kaçı internetle yeterince haşır neşir??? Ben pek parlak olduğunu sanmam durumun. Olmadı Türkçe konuşun ingilizce altyazı koyun veya siz bilmiyorsanız bilen birine hazırlatın. Yani bir şekilde ingilizceyi videolara monte edin. Ayrıca kanalla ilgili bir blog açar ve videoları embed kodu ile o blogta paylaşır üstüne bir de video ile ilgili metinler veya videolarda kısaca üzerinden geçtiğini hususların detaylarını paylaşırsanız blogun da ziyaretçisi olur sanırım.
    İngilizce videolar çok kolay, şu anda sadece hazırlık aşamasındayım, tam manası ile vlog değil yani soru cevap gibi oldu yada giriş kısmı gibi. Biraz da heyecanı yenmek ve ilk defa kamera kullanımına alışmak, ilk defa video editine alışmak için birşeyler.. Önerileriniz için teşekkürler.

    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ytparaya göz atmanızı öneririm. videolarınızı bir düzene sokun haftadan haftaya ya da aydan aya
    ama ne kadar çok video-okadar çok ABONE-Ne kadar çok abone-okadar çok partner-nekadar çok partner - okadar çok para
    Zaten oraya da üyeyim ilk konuyu orada açmıştım Ben Özgün'üm kısmında. Teşekkürler yorumlarınıza

    hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler kaptan. güzel kanal olacaga benziyor. Ben denziden hep ürkmüşümdür şu videoda sanki geminin üstündeymişim gibi oldum. Özellikle 106 ekranda izleyince harika ama tek eksiği müzik yerine o dalgaların sesini duymak isterdim doğrusu
    Kanalın ilk videoları biraz acemi işiydi, o videolar belirttiğim gibi alıntıydı sadece neler olabileceğinin fragmanı gibi. Bir iki hafta sonra daha güzel videolar gelecek

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:56:39 -->-> Daha önceki mesaj 13:54:10 --

    En sonunda bugün en çok beklenen videoyu da ekleyebildim


    https://www.youtube.com/watch?v=qdRf3OFFFEY
  • 08-02-2016, 01:30:20
    #9
    Salı günü yeniden seyire gidiyorum umarım daha güzel ve eğlenceli videolar çıkacak


    Sent from my iPhone using Tapatalk