tebrikler kaptan. güzel kanal olacaga benziyor. Ben denziden hep ürkmüşümdür

şu videoda sanki geminin üstündeymişim gibi oldum. Özellikle 106 ekranda izleyince harika ama tek eksiği müzik yerine o dalgaların sesini duymak isterdim doğrusu
https://www.youtube.com/watch?v=o4qodg5fnPI