Player'daki Değişiklik ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Player'daki Değişiklik ?
2
●
427
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
Player'daki Değişiklik ?
21-07-2015, 10:54:59
#1
Anarchist
Bugün dinlerken denk geldim, uzun süredir vardıda ben mi görmedim acaba ?
Çok hoş olmuş alttaki sabit alanın kaldırılması klibe dalıyorsun izlerken
21-07-2015, 11:05:15
#2
JackkerL
Html5 oynatıcı, var bayadır ama sadece isteyenler kullanıyordu bende hala eski siz geçmiş olabilirsiniz
HTML5 tasarıma geçmek isteyenler:
https://www.youtube.com/testtube
22-07-2015, 23:34:39
#3
ForJustice
JackkerL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Html5 oynatıcı, var bayadır ama sadece isteyenler kullanıyordu bende hala eski siz geçmiş olabilirsiniz
HTML5 tasarıma geçmek isteyenler:
https://www.youtube.com/testtube
Bunu paylaştığın iyi oldu bende ne zamandır bende neden yeni hali gözükmüyor diyordum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler