Konu
Player'daki Değişiklik ?
21-07-2015, 10:54:59
#1
Anarchist
Bugün dinlerken denk geldim, uzun süredir vardıda ben mi görmedim acaba ?
Çok hoş olmuş alttaki sabit alanın kaldırılması klibe dalıyorsun izlerken