Videolarımdan bir tanesini silerken CC lisans yaptım.Şimdi giremiyorum hiç bir tarayıcından kontrol paneline de giremiyorum.
Dün akşamdan beri durum aynı şimdi baktım yine aynı.Yokmu bu konuda bilgisi olan arkadaşlar..
Videolarımdan bir tanesini silerken CC lisans yaptım.Şimdi giremiyorum hiç bir tarayıcından kontrol paneline de giremiyorum.
Dün akşamdan beri durum aynı şimdi baktım yine aynı.Yokmu bu konuda bilgisi olan arkadaşlar..
C:\Windows\System32\drivers\etc buraya gir hosts yazan kısma gir notepad le aç ve içinde alttaki site adreslerinin hepsini sil ve farklı kaydet deyip masaüstüne kaydettikten sonra yeniden C:\Windows\System32\drivers\etc buraya kopyala ben böyle çözdüm.
C:\Windows\System32\drivers\etc buraya gir hosts yazan kısma gir notepad le aç ve içinde alttaki site adreslerinin hepsini sil ve farklı kaydet deyip masaüstüne kaydettikten sonra yeniden C:\Windows\System32\drivers\etc buraya kopyala ben böyle çözdüm.