Videolarımdan bir tanesini silerken CC lisans yaptım.Şimdi giremiyorum hiç bir tarayıcından kontrol paneline de giremiyorum.
Dün akşamdan beri durum aynı şimdi baktım yine aynı.Yokmu bu konuda bilgisi olan arkadaşlar..