• 16-10-2014, 22:36:51
    #19
    Tebrik ederim çok güzel bir iş yapmışsın. Umarım yt'dan 91 liaradan fazlasını çıkartırsın
  • 16-10-2014, 22:42:38
    #20
    Bütün güzelliklerin, sanatın cezalandırıldığı nadir ülkelerdendir güzel Türkiye'm.

    Helal olsun size, gülümsedim izlerken. Yüreğinize sağlık.
  • 16-10-2014, 23:46:07
    #21
    çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
  • 17-10-2014, 00:02:45
    #22
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
    Sadece gülüyorum. Aklınız fikriniz tabi bel altında.

    Sadece kızlara değil erkeklerede aynı duygu ile sarılıyor. Gözlerinide o yüzden kapatmış zaten sizin gibiler gelip abaza yorumu yapmasın diye. O zaman erkeklerede aynı duygu ve istek ile sarılıyor o zaman adama hakaret mi edelim ? Lütfen kıskanıyorsanızda böyle yorumlar yapmaktan çekinin. Bu yaptığını çoğu insan oraya çıkıp yapamaz.

    Emre ******'da yorumumu yapmıştım "silentspy" olarak eline sağlık kardeşim tekrardan..
  • 17-10-2014, 00:10:08
    #23
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
    Nasıl bir apaçisin sen ya..
  • 17-10-2014, 00:10:33
    #24
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
    Ceza yazan poliste bu kafada olmalı yazık
  • 17-10-2014, 00:16:22
    #25
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
    Şu kafadan kurtulursak tamamız ülkecek
  • 17-10-2014, 00:16:25
    #26
    İzlerken içim ısındı yüzümde güzel bir tebessüm oluştu kendi adıma teşekkür ederim bu güzel çalışmanız için
  • 17-10-2014, 00:26:02
    #27
    DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
    Takma be kafaya bu kadar . Arkadasta biraz cesaret ve istek varmış açmış kollarını sarılanda var ceza kesende.
    Bağla gözlerini ac kollarını bizde sana sarılırız ne olacak.
    Not: ilk kızlardan biri arkadan sarıldı ona göre

    Son suprizi hariç video iyi bence çok profosyonellik atsanız yapmacıl gelir bence amator olması doğallıgına düşecek gölgeyi engellemiş benim görüşüm