DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları
Sadece gülüyorum. Aklınız fikriniz tabi bel altında.

Sadece kızlara değil erkeklerede aynı duygu ile sarılıyor. Gözlerinide o yüzden kapatmış zaten sizin gibiler gelip abaza yorumu yapmasın diye. O zaman erkeklerede aynı duygu ve istek ile sarılıyor o zaman adama hakaret mi edelim ? Lütfen kıskanıyorsanızda böyle yorumlar yapmaktan çekinin. Bu yaptığını çoğu insan oraya çıkıp yapamaz.

Emre ******'da yorumumu yapmıştım "silentspy" olarak eline sağlık kardeşim tekrardan..