çok saçma, bahaneyle götürüyo adam kızları

Sadece gülüyorum. Aklınız fikriniz tabi bel altında.
Sadece kızlara değil erkeklerede aynı duygu ile sarılıyor. Gözlerinide o yüzden kapatmış zaten sizin gibiler gelip abaza yorumu yapmasın diye. O zaman erkeklerede aynı duygu ve istek ile sarılıyor o zaman adama hakaret mi edelim ? Lütfen kıskanıyorsanızda böyle yorumlar yapmaktan çekinin. Bu yaptığını çoğu insan oraya çıkıp yapamaz.
Emre ******'da yorumumu yapmıştım "silentspy" olarak eline sağlık kardeşim tekrardan..