Merhaba arkadaşlar.
Kanal alım satımında birçok kanal partner kanal olduğu için sorma ihtiyacı yaşadım.
Neden birçok kanal partner kanal? Partnerlik çok cazip mi?
Teşekkürler
Nedir Bu Partnerliğin Cazibesi?
3
●575
- 18-04-2014, 19:05:54eskiden daha cazipti,bagzı güzellikleri artık yok.örnegin video yüklendiginde normal kanalda ünlem verir,$ a çevirmeye çalışırsın ama partnerde direk $ olur yani reklamlar daha video yüklenmeden açılır.adsense de 1 kanal yüzünden tüm kanallar gidebilir,partnerde her kanal kendinden sorumludur.adsense de 200tl altında kazancın varsa o ay para alamazsın,partnerlerde 1$ üzeri kazanç alman yeterlidir her kanaldan ödeme almak için.bunun gibi özellikleri var.