• 18-04-2014, 19:03:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Kanal alım satımında birçok kanal partner kanal olduğu için sorma ihtiyacı yaşadım.

    Neden birçok kanal partner kanal? Partnerlik çok cazip mi?

    Teşekkürler
  • 18-04-2014, 19:05:54
    #2
    eskiden daha cazipti,bagzı güzellikleri artık yok.örnegin video yüklendiginde normal kanalda ünlem verir,$ a çevirmeye çalışırsın ama partnerde direk $ olur yani reklamlar daha video yüklenmeden açılır.adsense de 1 kanal yüzünden tüm kanallar gidebilir,partnerde her kanal kendinden sorumludur.adsense de 200tl altında kazancın varsa o ay para alamazsın,partnerlerde 1$ üzeri kazanç alman yeterlidir her kanaldan ödeme almak için.bunun gibi özellikleri var.
  • 18-04-2014, 19:21:09
    #3
    partnerin şu dezavantajı var paranı ödemezse hak talep edemezsin spam çalıştın der şöyle yaptın der ödemez
  • 19-04-2014, 13:29:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    avantajı kadar dezavantajıda var ama adsense kullanıyorum en kıskandığım özellik sağda sadece senin videoların çıkıyor

    benim videolarda hep başka birinin videosu var 4-5 kat hit mümkün olurdu partnerde