eskiden daha cazipti,bagzı güzellikleri artık yok.örnegin video yüklendiginde normal kanalda ünlem verir,$ a çevirmeye çalışırsın ama partnerde direk $ olur yani reklamlar daha video yüklenmeden açılır.adsense de 1 kanal yüzünden tüm kanallar gidebilir,partnerde her kanal kendinden sorumludur.adsense de 200tl altında kazancın varsa o ay para alamazsın,partnerlerde 1$ üzeri kazanç alman yeterlidir her kanaldan ödeme almak için.bunun gibi özellikleri var.