• 29-12-2013, 16:35:50
    #28
    ilklerden olmak iyidir.
  • 29-12-2013, 16:54:12
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlara kredi kartını teslim ediyorsun

    Error 500
    Internal Server Error

    Diyor yoksa sistem böle olsa herkesi alsa felan dehşet bu sistem
    vcc ekledim Verirmiyim CC'yi ben.

    ThePartizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kbasali yardımcı olmaya çalışacağım sana ağacan, lütfen pm atarak bana hatırlat. Bir sürü pm yazan var nereye cevap vereceğimi şaşırdım:=
    Tamamdır 1 saat sonra atarım PM
    Koley gele

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:12 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:57 --

    @ThePartizan

    dashboard'da izlenimler nasıl görünüyor? senin panelin bir görüntüsü vs.. vs.. varmı yahu?

    galiba eklemyi başardım video'yu ama izlenme filan ne zaman gelicek onu anlayamadım
    videolar önce onaylancak filan mı ?
  • 29-12-2013, 16:55:36
    #30
    Create Promoted Video dedigimde kafama takılan biyer var;

    url : video urlsi,tamam
    comment : short comment about video demiş,o da tamam
    position : position in channel?bu nedir şimdi,hiçbişey anlamadım
  • 29-12-2013, 16:56:00
    #31
    Sitede ücretsiz nasıl yayınlayacağınızıda buldum Az sabır.
  • 29-12-2013, 16:58:46
    #32
    Yönetici onayı bekliyor
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Create Promoted Video dedigimde kafama takılan biyer var;

    url : video urlsi,tamam
    comment : short comment about video demiş,o da tamam
    position : position in channel?bu nedir şimdi,hiçbişey anlamadım
    Video yöneticisinden bakınca kaçıncı sıradaki olabilir belki.

    ben öyle yorumlarım valla

    Geri iade şartnamesi yok,
    telefon no yok,
    herhangi bir iletişim bilgisi yok,
    Sadece blogları var epeyce eski

    ThePartizan emin misin sen burdan izlenim aldığına? Yani bu adamları verdiği dashboard ile sana gelen izlenimler örtüşüyor mu?


    ayrıca change plan kısmına gelirsen site'de 400 usd'lik plana geçebiliyorsun herhangi bir ödeme yapmadan.

    CC veya VCC bilgileri isteyen bir siteye göre hiçbir iletişim detayı yok bu sitede.


    http://vodpod.com diye bir siteleri daha varmış,
  • 29-12-2013, 17:05:27
    #33
    iyide sayın seyirciler youtubede fake izlenme oranları paraya dönüşüyormu ki herkes bir telden çalıyor valla anlamadım gitti
  • 29-12-2013, 17:11:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bu sadece youtubedemi oluyor web sitesi icin satin alsak nasil olur acaba riskli olmasin .
  • 29-12-2013, 17:19:13
    #35
    bide bu parayı alabilecek mi arkadaş,o var.zamanında web sitem için herkesin güvenli dedigi,çatır çatır hit satın aldıgı bi siteden siteme traffic almıştım böyle.ödeme gününe kadar bende parayı kazandım,tamam dedim bu iş güzel yani parayı verecek adsense.ödeme gününe yakın bi günde adsense banlandı hit aldıgım site innoshow du bu arada.hala devam ediyorlar mı bilmiyorum ama mersinde bi arkadaşım ve kuzeni 2-3 yıl boyunca sorunsuz ödeme aldı buradan hit alarak,ben 1 kez denedim ondada hesap kapandı.bu siteden başka bişeyin neden olacagı aklıma gelmedigi için denemedim bidaha.
  • 29-12-2013, 17:27:30
    #36
    Dostlar, bu izlemeleri ve tıklamaları bu siteden aldığım kesin. Parayı alırmıyım, kanal kapanırmı, adsense banlanırmı? Bunlar soru işareti. Bunları bende bilmiyorum, göreceğiz ve sonucu buraya yazacağım. Ama yeminle söyleyeceğim tek şey, bütün izlemeleri bu siteden aldığımdır.