Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlara kredi kartını teslim ediyorsun

Error 500
Internal Server Error

Diyor yoksa sistem böle olsa herkesi alsa felan dehşet bu sistem
vcc ekledim Verirmiyim CC'yi ben.

ThePartizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kbasali yardımcı olmaya çalışacağım sana ağacan, lütfen pm atarak bana hatırlat. Bir sürü pm yazan var nereye cevap vereceğimi şaşırdım:=
Tamamdır 1 saat sonra atarım PM
Koley gele

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:12 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:57 --

@ThePartizan

dashboard'da izlenimler nasıl görünüyor? senin panelin bir görüntüsü vs.. vs.. varmı yahu?

galiba eklemyi başardım video'yu ama izlenme filan ne zaman gelicek onu anlayamadım
videolar önce onaylancak filan mı ?