adamlara kredi kartını teslim ediyorsun
Error 500
Internal Server Error
Diyor yoksa sistem böle olsa herkesi alsa felan dehşet bu sistem
vcc ekledim

Verirmiyim CC'yi ben.
kbasali yardımcı olmaya çalışacağım sana ağacan, lütfen pm atarak bana hatırlat. Bir sürü pm yazan var nereye cevap vereceğimi şaşırdım:=
Tamamdır 1 saat sonra atarım PM
Koley gele
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:12 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:57 --
@ThePartizan
dashboard'da izlenimler nasıl görünüyor? senin panelin bir görüntüsü vs.. vs.. varmı yahu?
galiba eklemyi başardım video'yu ama izlenme filan ne zaman gelicek onu anlayamadım

videolar önce onaylancak filan mı ?